Uit de bestuurskamer

28 oktober 2021 17:00

Bestuur

Het bestuur van Loenermark wil haar leden graag op de hoogte houden van de lopende zaken binnen de vereniging. Daarom publiceren we van iedere bestuursvergadering de zaken waar het bestuur mee bezig is op onze website.
Onderwerpen die ondertussen al op de website geplaatst zijn worden in dit artikel niet herhaald.

Hieronder leest u de highlights uit de bestuursvergadering van 7 oktober 2021:

-) Timon en Gerrit volgen een masterclass Vrijwilligersmanagement welke mogelijk gemaakt is door Rabo ClubSupport en NOC*NSF Academie voor Sportkader.
De training bestaat uit 2 digitale klassikale sessies en 1 of 2 keer individueel wat betekent 1 op 1 met de vereniging.
De module is onderverdeeld in 5 sub-modules: Zelfscan, Vrijwilligersmanagement in kaart brengen, Hoe krijg je mensen in beeld, Vrijwilligersmanagement verankeren in de clubcultuur en de Follow-up.
Het idee is een werkgroep "Vrijwilligersmanagement" te formeren bestaande uit afvaardiging vanuit verschillende disciplines in de vereniging;

-) Er is een subsidie aanvraag ingediend bij de gemeente Apeldoorn voor de herinrichting van de buitenspeelplek;

-) Timon blijft, na zijn aftreden als voorzitter op de ALV op 22 oktober, lid van de financiële commissie. Tevens blijft hij de ledenadministratie verzorgen en blijft hij aan als Corona coördinator. Hij heeft na zijn aftreden geen bestuurlijke verantwoordelijkheid meer.
Het vertegenwoordigen van Loenermark bij wedstrijden van het 1e elftal en wedstrijdinfo omroepen bij thuiswedstrijden wordt opgepakt door Jaap Holdijk.
Conny wordt ad interim bestuurlijk verantwoordelijk voor sponsorzaken.
Voor de overige taken wordt Gerrit als vicevoorzitter bestuurlijk verantwoordelijk.

-) Van de voetbal technische commissie is een financieel voorstel ontvangen met betrekking tot het selectiebudget 2021-2022. Het voorstel is goedgekeurd door het bestuur;

-) Ook is vanuit de voetbal technische commissie de vraag gesteld of de huidige trainingsgoaltjes opgeknapt of nieuwe aangeschaft kunnen worden. Er wordt onderzocht of het nog zinvol is de goaltjes te repareren en wat eventuele nieuwe kosten. Daarna wordt een afweging gemaakt;

-) Als gevolg van de afgekondigde Corona maatregelingen ontkomen we er niet aan om het vaccinatiebewijs van mensen die in de kantine gaan zitten te scannen. Wordt een groen scherm getoond dan betekent dat de QR-code geldig is (de bezoeker is gevaccineerd, heeft al corona gehad of is in de afgelopen 40 uur negatief getest op corona).
Bij een rood scherm is dit niet het geval. De betreffende bezoeker wordt niet binnen gelaten. Dit geldt voor iedereen.
Loenermarkleden kunnen, nadat een groen scherm getoond is, een kaartje invullen welke bij een volgend bezoek getoond kan worden zodat niet iedere keer gescand hoeft te worden. Deze oplossing is niet waterdicht maar het meest werkbaar.
Henk Slief is bereid gevonden te scannen, we zijn nog op zoek naar aanvulling. Totdat deze gevonden is ondersteunt het bestuur waar mogelijk;

-) De G-voetbalcommissie heeft een bijpraatsessie met ouders/begeleiders gehouden. Hier zijn geen bijzonderheden uitgekomen.
Met Twello, Vorden, Witkampers en Oeken is afgesproken maandelijks een toernooi te organiseren;

-) De jeugdcommissie heeft de taakverdeling voor dit seizoen vastgesteld.
Het is een doorlopende zoektocht naar vaste kantinemedewerkers voor de zaterdagochtend. Er lopen initiatieven om de spelersraad weer nieuw leven in te blazen.

-) Vanuit de kantinecommissie is het verzoek dat bestuursleden bij hun vergadering op 6 november aansluiten om zaken te verduidelijken. Liesbeth, Bertin en Gerrit sluiten aan;

-) De status van de accu van de AED wordt onderzocht;

-) Loenermark heeft een aantal oudere voetbalspellen aangeboden gekregen. Als we er wat mee kunnen wordt het aanbod aangenomen;

-) De volgende bestuursvergadering is op donderdag 4 november.

Als er vragen zijn naar aanleiding van bovenstaande horen we het graag.

Met sportieve groet,
Het bestuur