Twee tossentrappers gevraagd

23 september 2021 16:00

Onderhoud velden

De tossentrappers zijn een groep vrijwilligers die op maandagochtenden de oneffenheden op de reguliere grasvelden herstellen welke in het weekend zijn ontstaan.

Hoe ziet hun maandagmorgen programma er uit?
-) Om 8:00 uur beginnen met koffie/thee
-) Het wel en wee van de vereniging wordt doorgenomen evenals de laatste nieuwtjes
-) Om 8:30 uur beginnen met de werkzaamheden
-) Tussen 9:30 en 10:00 uur zijn de werkzaamheden normaal gesproken afgerond maar dat ligt uiteraard aan de speelschade die in het weekend ontstaan is

Wie zoeken we?
We zoeken 2 personen die het leuk vinden op maandagmorgen een paar uurtjes over de velden te lopen om de losse tossen weer vast te trappen. Man, vrouw of genderneutraal maakt niet uit. Iedereen is welkom.

Waar kan ik mij aanmelden?
Dat kan bij Willem Klomp. Telefonisch: 055-5052276 of 06-10766993 of per e-mail: [email protected]
Het kan ook door op maandagochtend een keer langs te komen, kun je gelijk zien hoe het in de praktijk werkt.

We kijken uit naar jouw komst!