In Memoriam Jan Elijzen

In Memoriam
Jan Elijzen
Overleden 15 juni 2021

Wij ontvingen het droevige bericht dat, op dinsdag 15 juni 2021, Jan Elijzen is overleden.

Jan werd in mei 1954 lid en bleef dat tot aan zijn overlijden, ruim 67 jaar.

Als voetballer maakte Jan jarenlang deel uit van de gloriejaren van het 1e elftal, en speelde daar veelal als rechtshalf en rechtsbuiten. Jan kon als niemand anders een bal voorbij de penaltystip gooien, maar ook zijn kanonskogels van schoten zullen ons bijblijven.

Na zijn actieve voetbalcarriere bleef Jan zich inzetten voor de vereniging als leider van diverse elftallen, bestuurslid, draaide kantinediensten en was actief in de VUT-ploeg op woensdagmiddag.

In de weekenden bezocht hij zoveel mogelijk wedstrijden van kinderen en kleinkinderen.

Wij verliezen met het overlijden van Jan Elijzen, een lid met een echt rood-zwart-wit hart.

Wij wensen Drikkie, de kinderen, kleinkinderen en verdere familie veel sterkte om dit grote verlies te dragen.

Timon Luesink
voorzitter