VOETGOLF BIJ LOENERMARK

6 mei 2021 16:00

De Nationale Voetbaldag gaat door op zaterdag 12 juni 2021. Na een pittig jaar staan op deze dag voetbalverenigingen schouder aan schouder. Voetbalverenigingen laten zien wie ze zijn door een activiteit te organiseren voor iedereen uit de buurt. Leden én niet-leden én coronaproof.
Loenermark doet ook mee!

Wat gaat we bij Loenermark doen?
Ons mooie sportcomplex wordt omgetoverd in een heuse "12-holes Voetgolfbaan". We gaan in groepjes het parcours af. Uiteraard is het niet alleen maar rechtuit schieten. We stellen een zodanig parcours op zodat iedere deelnemer op zijn/haar niveau kan deelnemen en uitgedaagd wordt. Lukt de bal schieten bijvoorbeeld niet maar gooien wel, dan is dat geen enkel probleem. Voor ons staat samen plezier hebben voorop!

Voor wie?
Alle spelers van de mini's tot en met JO16 en alle G-Voetballers. Ook worden andere kinderen in deze leeftijdsgroepen en sporters met een beperking uit Loenen of omgeving uitgenodigd.

Hoe ziet het programma er uit?
Het programma is van ongeveer 14:00 tot 17:30 uur. Wij zorgen voor drinken en wat te eten. Alle deelnemers krijgen na afloop een aandenken. Ook aan de muzikale omlijsting is gedacht.

Zijn er kosten aan verbonden?
De deelname is geheel gratis, ook voor niet Loenermark leden.

Kan ik mij al aanmelden om mee te doen?
Nog niet.
Binnenkort wordt in je team groepsapp de informatie gedeeld om aan te melden.

Mag ik helpen bij de activiteit?
Een goede organisatie met enthousiaste vrijwilligers is essentieel voor een leuke en geslaagde activiteit.
We hebben dan ook vrijwilligers nodig die 12 juni een paar uurtjes helpen met de activiteit. Hiervoor aanmelden kan door middel van een mailtje naar [email protected] of naar [email protected]

Het beloofd een gezellige middag te worden met een sportieve uitdaging waarbij we  hopen op zoveel mogelijk deelnemers!

De organisatie
Suzanne, Karin, Jeroen, Berto, Bertin, Gerrit