Ledenbestand

28 maart 2021 14:15

Timon Luesink

De afgelopen tijd hebben we meermaals gebruik gemaakt van het ledenbestand om, emails en andere zaken te bezorgen.

Vaak lopen we hierbij tegenaan dat emailadressen en woondadressen niet meer actueel zijn. WIllen jullie daarom deze wijzigingen en aanvullingen doorgeven aan de ledenadministratie: [email protected]

Bij de spelende leden, zal voor aanvang van het nieuwe seizoen, een lijst met geregistreerde gegevens ter controle worden uitgereikt.

Daarnaast komt het regelmatig voor dat opzeggingen/afmeldingen worden gedaan bij leiders en trainers. Een juiste opzegging kan alleen bij de Ledenadministratie. Dit is ook per email mogelijk: [email protected]