Nieuwe secretaris stelt zich voor!

19 maart 2021 18:15

Timon Luesink

In de Algemene ledenvergadering van 26 maart hopen we Liesbeth te benoemen als nieuwe secrestaris. In onderstaand stukje stelt zij zich voor.

Via dit stukje wil ik me voorstellen als nieuwe secretaris van het bestuur van VV Loenermark.

Ik ben Liesbeth Kuik en woon samen met mijn man Pepijn en onze twee jongens Timo (14) en Mika (11) sinds 2 jaar in Loenen. We hebben altijd in Eerbeek gewoond maar hebben nu in de nieuwbouw van Loenen ons plekje gevonden waar we erg van genieten.

Mika en Timo voetballen sinds we zijn verhuist bij de Loenermark. Vanaf het begin hebben wij ons hier erg welkom gevoeld.

Toen ik werd gevraagd om de rol van secretaris binnen het bestuur te gaan vervullen heb ik daar niet heel lang over hoeven nadenken. Het lijkt me erg leuk iets te kunnen betekenen voor deze club en tevens is het een goede manier om nog iets verder in te burgeren in Loenen en bij de club.

Ik werk al sinds ik van school kom voor Smurfit Kappa (een producent van golfkartonnen verpakkingen) in Eerbeek op de verkoop binnendienst.

Dit is nog steeds elke dag een uitdaging waarin ik het erg naar mijn zin heb.

Voetbal ken ik vooral van “langs de lijn bij de jongens op zaterdag”. Zelf ga ik naar de sportschool in Hall waar ik aan yoga doe.

Ook kun je me tegenkomen in het bos waar ik heel graag met onze Golden Retriever heerlijke wandelingen maak. We noemen dit bos tegenwoordig onze nieuwe achtertuin waar we heel blij van worden. Ook genieten we van onze eigen tuin, heerlijk tuinieren maar ook genietend van een gezellige borrel of barbecue.

De aankomende periode zal ik mij de bestuurstaken zo goed mogelijk eigen maken en ik hoop daarna een waardevolle aanvulling te zijn in het bestuur.

We komen elkaar vast binnenkort tegen op onze club, mocht je meer van me willen weten, spreek me gerust aan!

Ik heb er in ieder geval zin in!

Met sportieve groet,

Liesbeth Kuik