Gratis maar niet voor niets

15 januari 2021 16:30

Het is geen nieuws meer dat het coronavirus een grote impact heeft op de e-commerce branche. Toen in maart 2020 de meeste fysieke winkels dicht gingen, schoot het aantal online bestellingen omhoog. Het aantal online aankopen is nog steeds erg hoog.

Via de website van Loenermark kun je rechtstreeks naar SponsorKliks.com om online aankopen te doen. De aangesloten webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.com gedaan wordt. 75% van deze commissie wordt op de bankrekening van Loenermark gestort. Of je nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of je gaat via SponsorKliks.com naar de site van Bol.com, je betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval profiteert Loenermark hier direct van!

Wil jij Loenermark ook GRATIS sponsoren? Zorg er dan voor dat je voortaan jouw online aankopen doet via de SponsorKliks pagina op de website van Loenermark. Voor jou een kleine moeite, voor Loenermark directe inkomsten. Stel je eens voor wanneer alle leden, supporters en overige betrokkenen dit zouden doen? Vertel dit daarom door aan andere mensen die Loenermark een warm hart toedragen. Om de aankopen via de Loenermark website te doen hoef je geen lid van Loenermark te zijn!

Welke winkels doen mee?
Teveel om allemaal op te noemen maar bijvoorbeeld: BOL.COM, Coolblue, Thuisbezorgd.nl en Mediamarkt. Klik op de link voor de volledige lijst: SponsorKliks | Gratis sponsoren!
Voor bijna iedere online aankoop zijn er winkels te vinden op SponsorKliks.com

Tot op heden heeft deze formule ons als vereniging ruim 700 euro opgebracht, wij zien dit bedrag graag groeien.

Alvast bedankt,