Steun de club: Hoodie of Sweater

4 november 2020 10:30

Timon Luesink

In samenwerking met 100% FOOTBALL heeft Loenermark een leuke “steun de club” actie voor haar leden: een hoodie of sweater met Loenermark logo voor slechts €30,-!
Per verkochte hoodie/sweater doneert 100% FOOTBALL €10,- aan Loenermark.

Niet alleen een leuke actie dus voor de leden maar ook een leuke verdienste voor Loenermark in deze toch al moeilijke Corona periode. De hoodies/sweaters zijn te bestellen in de maten 128 t/m XXXL. Je kunt kiezen uit een variant met logo of de tekst 'Trots op Loenermark'.

Bestel de hoodie of sweater via vvloenermark.clubwereld.nl en laat je bestelling thuisbezorgen of haal hem op  in de winkel van 100% FOOTBALL.

Voor de meerprijs van slechts €2,95 kun je in de winkel van 100% FOOTBALL de hoodie of sweater laten bedrukken met je naam of initialen.
Via de webshop kun je ook de bedrukking regelen.

Wil jij meedoen aan deze actie en onze clubkas spekken? Bestel dat gauw want deze actie is tijdelijk.