Kantine en Complex

29 mei 2020 10:15

Timon Luesink

Gelukkig worden veel regels rondom COVID-19 steeds verder versoepeld, echter sommige zaken blijven nog steeds van kracht.

Wat mag en kan (voorlopig) niet op het complex en kantine?

Kantine/Clubhuis

Het clubhuis blijft gesloten. De eerder - door de overheid - gestelde datum van 1 september, wordt mogelijk aangepast naar 1 juli. Afwachten is dan ook of dit ook kan worden gerealiseerd.

Complex

Het complex blijft gesloten. Echter trainingen - onder begeleiding - mogen weer plaats vinden, waarbij voor de jeugd tot en met 18 jaar de 1,5 meter onderlinge afstand is vervallen. Overige richtlijnen staan in het artikel: Een stapje vooruit ...

Daarnaast gaat het onderhoud van de velden en complex wel door, zolang dit kan met de daarvoor geldende richtlijnen.

Het onderling balletje trappen is dus niet mogelijk.

Op de dinsdag en donderdag maakt de De Kempers gebruik van één van de velden om onder begeleiding hun lenigheid te blijven behouden.