Digitale collectebus opbrengst

1 mei 2020 16:45

Wat fijn dat u onlangs met uw eigen digitale collectebus namens Fonds Gehandicaptensport bent gaan 'collecteren' voor de G-Voetballers van vv Loenermark!

Op dit moment staat de teller van uw bus op €  294,00.

We konden dit jaar niet langs de deuren en hebben op het allerlaatste moment moeten besluiten om zoveel mogelijk digitaal te gaan collecteren. Geweldig dat u daaraan meegedaan heeft!

Het is voor ons allemaal een tijd waarin we moeten improviseren. We leren elke dag een beetje meer over hoe we dat kunnen doen. We zien ook dat het voor veel mensen, clubs en verenigingen erg prettig is om digitaal geld op te halen. Dat willen we dan ook blijven doen.

Uw huidige digitale collectebus wordt op 1 mei geleegd en komt dan weer op 'nul' te staan. Dat is een technische handeling. Daarna wordt 50% van de opbrengst van de aangemaakte bus(sen) overgemaakt naar vv Loenermark. We zullen ook de plaatselijke collecteorganisator hierover informeren.

Uw digitale collectebus blijft gewoon bestaan. U kunt hem dan ook gewoon blijven gebruiken om via uw sociale netwerken of op uw website donaties te vragen.

Aan het eind van het jaar legen we de bus opnieuw. Dan hebben we de totale opbrengst van 2020.

We maken het u graag zo gemakkelijk mogelijk. Daarom zijn we druk bezig met het verbeteren van de mogelijkheden om digitaal te collecteren. We houden u zeker op de hoogte.

Nogmaals heel hartelijk dank voor uw inzet voor de sporters met een handicap.

We komen zo snel mogelijk bij u terug met nieuwe ideeën en mogelijkheden om de gehandicaptensport digitaal te steunen.

Met vriendelijke groet,

Medewerkers Collectebureau