In Memoriam Theo Modderkolk

In Memoriam
Theo Modderkolk
Overleden 24 maart 2020

Wij ontvingen het droevige bericht dat, op dinsdag 24 maart 2020, plotseling Theo Modderkolk is overleden.

Theo was 12 jaar toen hij lid werd van Loenermark. Al met al is hij ruim 59 jaar lid geweest van onze vereniging.

Loenermark kent Theo Modderkolk als een speler met een hard schot. Het resulteerde in kampioenschappen met de A-jeugd in 1964 en in 1966 in het 2e elftal. Naast de voetballoopbaan was Theo als leider betrokken bij het zaterdagmiddagelftal.

Theo was veel op het Lonapark te vinden om allerlei klussen uit te voeren. Nooit deden we vergeefs een beroep op zijn inzet. We verliezen een allround vrijwilliger en Loenermarker.

Mede voor zijn vrijwilligerswerk voor onze vereniging werd hij benoemd tot lid in de Orde van Oranje Nassau.

Onze gevoelens van medeleven gaan uit naar Jacqueline, (klein)kinderen en verdere familie en wij wensen hen veel sterkte bij het verwerken van dit grote verlies.

Timon Luesink
voorzitter