Succesvol verlopen informatieavond Ongewenst Gedrag

19 februari 2020 16:00

Timon Luesink

Op 17 februari 2020 organiseerde vv Loenermark een informatieavond over Ongewenst Gedrag. Iedere vereniging en school kent wel situaties waarbij de grens van een normale omgang met elkaar overschreden wordt. Wij, als vereniging, streven een veilig (sport)klimaat voor iedereen na!

Het werd, voor de aanwezigen, een leerzame avond verzorgt door onze vertrouwenscontactpersonen Hans van Driel en Wietske Nijhof. Zij kregen hierbij ondersteuning van Tjeerd Lemstra.

Het herkennen van signalen, en hierop op een juiste wijze reageren kwamen langs. Tevens werd er stil gestaan bij praktijksituaties!

Voor deze avond waren ook de andere sportvereningen en scholen uit Loenen, uitgenodigd! Klasse dat de Scouting Valeouwe en de Loenense Tennisvereniging waren vertegenwoordigd!

Diegenen die er niet waren, hebben een goede inhoudelijke avond gemist!

Een ieder die aan deze avond heeft meegewerkt, hartelijk bedankt!

Timon Luesink
vv Loenermark