Allemaal winnaars!

18 november 2019 15:00

G-Voetbal commissie

Vrijdag 15 november zijn de G-Toppers wezen zaalvoetballen in gymzaal de Kempe. We hadden aangeboden niet op het veld te trainen zodat de organisatie van het 45+ toernooi zoveel mogelijk teams kon uitnodigen. Een mooie samenwerking!

Het zaalvoetvoetballen was voor sommigen een nieuwe ervaring als was daar weinig van te merken. De spelers werden verdeeld in 4 teams, te weten: Ajax, Juventus, Liverpool en Barcelona. Ieder team had een coach. Fanatiek werd er iedere wedstrijd gestreden om de winst. Aangemoedigd door de meelevende toeschouwers werd er volop gescoord. De uiteindelijke winnaar met de meeste wedstrijdpunten was Liverpool al waren eigenlijk alle spelers winnaars.

Het winnende team bestond uit: Koen, Manon, Julian M. en coach Jessica.

Het was een zeer geslaagd toernooi dat zeker voor herhaling vatbaar is. Na afloop kregen alle spelers een zakje chips welke aangeboden is door de organisatie van het 45+ toernooi.