SponsorKliks opbrengst 1141 EURO

5 december 2023 20:30

Het bestuur

Het gratis sponsorconcept van SponsorKliks zorgt ervoor dat leden, supporters en overige betrokkenen hun favoriete vereniging gratis kunnen sponsoren door middel van hun reguliere internetaankopen via desktop of SponsorKliks app.
Wat heeft SponsorKliks vv Loenermark tot nu toe opgebracht?

Als jij via onderstaande link iets koopt dan ontvangt vv Loenermark geld van SponsorKliks. De link bevat een code om Loenermark te herkennen en jij betaalt hetzelfde dan als je direct naar de webwinkel gaat, vandaar "gratis sponsoren".

Bekijk de winkels op de SponsorKliks-pagina van VV Loenermark via: https://www.sponsorkliks.com/products/shops.php?club=6830&so=ma

De status van de SponsorKliks aankopen via Loenermark:

Nog in behandeling:  18,89 EURO
Goedgekeurd door webwinkel: 24,28 EURO
Ontvangen door SponsorKliks: 32,78 EURO
Voldoet aan uitbetaling minimum:  0,00 EURO
Uitbetaald aan Loenermark: 1065,21 EURO

Hoe werkt het?
Nadat de commissie door de organisatie van de betreffende webwinkel is goedgekeurd wordt het bedrag na 1 of 2 maanden overgemaakt aan SponsorKliks. Zij betalen vervolgens de binnengekomen commissie de maand erop uit als het totale bedrag hoger is dan 50 EURO. Als het bedrag lager is dan 50 EURO blijft het staan en gaat het mee naar de volgende maand.

Het bestuur bedankt iedereen die aankopen via SponsorKliks heeft gedaan en hierdoor Loenermark ongemerkt financieel ondersteunt.

Bron: SponsorKliks