Aanmeldformulier

Hieronder vindt u het aanmeldformulier van voetbalvereniging Loenermark. Wanneer u dit formulier instuurt gaat u akkoord met de bepalingen die hieronder staan vermeld.

Bepalingen

Meldt zich aan als spelend/niet spelend lid van de vv Loenermark en stemt bij ondertekening in met de volgende bepalingen:

1. De jaarlijkse contributie wordt in tien maandelijkse termijnen automatisch geïncasseerd van het opgegeven IBAN rekeningnummer;
  2. Leden ouder dan 12 jaar moeten gelijk met de aanmelding één pasfoto inleveren voor het maken van een spelerspas;
  3. Leden die zich opgeven worden door de technisch jeugdcoördinatoren of technische commissie senioren ingedeeld bij een team op basis van kwaliteit en/of het aantal spelers;
  4. De statuten en het huishoudelijk reglement zijn beschikbaar op de pagina Documenten in de rubriek Reglementen en statuten;

Aanmeldformulier Loenermark

Indien ouder dan 16 jaar
Leden die gaan spelen in de JO13/JO15/JO17/JO19 en senioren moeten gelijk met de aanmelding één pasfoto inleveren voor het maken van een spelerspas;
Kies bestandWijzigVerwijder
Is het nieuw in te schrijven lid de afgelopen 5 jaar ingeschreven geweest bij een andere voetbalvereniging?
Indien bovenstaande vraag met Ja is beantwoord, vul dan hieronder de naam deze voetbalvereniging in.
Tijdens trainingen en wedstrijden kunnen foto’s gemaakt worden, waarop jij te zien bent. Heb je er bezwaar tegen wanneer deze foto’s worden gebruikt op bijvoorbeeld de website of Facebookpagina van vv Loenermark?
In verband met de nieuwe privacywetgeving kunnen wij uw aanmelding alleen in behandeling nemen als u akkoord gaat met onze privacyverklaring, te vinden onderaan onze website.

* = verplicht