Loenermark JO14-1JM - SML JO14-4

SML JO14-4

8 februari 2020 11:00

Onbekend

Dit was misschien wel de beste eerste helft van dit seizoen. We combineerden echt heel goed(in de rust werd al gesproken over tikitaka voetbal). We begonnen scherp en konden elkaar heel makkelijk vinden. Dat we uitliepen naar een 4-0 voorsprong was dan ook niet zo gek. De laatste minuten voor rust verloren we enkele duels en kon SML makkelijk door onze verdediging komen waardoor de ruststand 4-2 werd.
In de tweede helft was er mede door enkele noodgedwongen wisselingen in de opstelling een heel ander Loenermark te zien. We wisten de bal niet meer zo goed in de ploeg te houden en grepen niet daadkrachtig in als de tegenstander richting ons doel bewoog. Het was de vaak meelopen om het meelopen terwijl de echte wil om de bal te veroveren broodnodig was. SML bleek toch ook over een aantal behendige spelers te beschikken. Zij maakten het ons nog behoorlijk lastig wisten het net uiteindelijk met zo vaak te vinden als ons: 5-5 eindstand.

Na afloop konden wij terugkijken op een fantastische eerste helft en lessen trekken uit de tweede helft waarin we zowel met als zonder bal een stuk daadkrachtiger moesten optreden. Onze volgende wedstrijd is pas in maart, dan mogen we naar Zevenaar voor een wedstrijd tegen SDZZ JO14-2